فیلم | حمله مقاومت اسلامی عراق به پالایشگاه نفت حیفا
کد خبر: 4208881
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲

فیلم | حمله مقاومت اسلامی عراق به پالایشگاه نفت حیفا

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادهای خود به پالایشگاه نفت حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الغد، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که صبح امروز شنبه به وسیله پهپادهای مقاومت، پالایشگاه نفت حیفا در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.
 
در بیانیه مقاومت تأکید شده است که به منظور تکمیل مرحله دوم عملیات برای مقاومت در برابر اشغالگری‌های اسرائیل و در حمایت از مردم فلسطین در غزه و همچنین در پاسخ به نسل‌کشی اسرائیل علیه غیرنظامیان بی‌دفاع فلسطینی، به انهدام سنگرهای دشمن ادامه خواهد داد. 
 
این دومین حمله مقاومت عراق به این بندر طی یک هفته اخیر است. مقاومت اسلامی عراق هفته گذشته فرودگاه بین‌المللی حیفا را هدف قرار داده بود.
 
مقاومت همچنین اعلام کرد که چهارشنبه گذشته هدف نظامی مهمی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده است.
 
فیلم| حمله مقاومت اسلامی عراق به پالایشگاه نفت حیفا + سند
 
دو روز پیش نیز مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان ما بامداد پنجشنبه یک «هدف حیاتی» متعلق به اشغالگران را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادند. رسانه جنگی مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز پنجشنبه در راستای حمایت از مردم و مقاومت غزه، با پهپاد یک «هدف حیاتی» را در «اشدود» در شمال نوار غزه هدف قرار داده است.
 
این گروه پیش‌تر و در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha